Przegladanie zasobow sieciowych z pod GNOME-1.4 vs xmms

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 23 Sie 2002, 22:15:41 CEST

Dnia pią 23. sierpień 2002 18:42, Krzysiek Taraszka napisał:
> Hejka,
>
> tak mnie cos wzielo ostanio za desktopowanie i ... zastanawia mnei czy
> jest jakas aplikacja dla gnome dzieki ktorej moge bezproblemowo przegladac
> zasoby sieciowe udostepnione przez inne komputery ? i jak tutaj ma sie
> xmms ? czy moze odtwarzac tak udostepnione utwory ? tzn z udostepnionego
> dysku ?
> wiem, wiem, ze najlepszym rozwiazaniem byloby smbmount i z tych zasobow
> sluchac .. ale mnei interesuje w/w problem.
> Ktos juz tak probowal ?
>
> Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)

A próbowałes konqueror+lisa ? (Wprawdzie piszesz o gnome, niemniej konqueror w
tym środowisku też działa :-)) Przed chwilą wszedłem sobie do folderu z mp3
na komputerze sąsiada i teraz słucham jakiegoś techno za pomocą xmms :>.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl