Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sie 2002, 18:54:01 CEST

...RAID na chipie HPT 372 w płycie Abit KX7-333-R. Wkompilowałem w kernel
(2.4) kontroler HPT 370 i tak wogóle kontroler na płycie jest poprawnie
rozpoznawany. Potem widać, jak za jego obsługę bierze się sterownik od
370-ki. Pewne operacje na dyskach daje się zrobić - do pierwszego nagrania
danych. Wtedy kernel stwierdza, że "lost interrupt", po czym po lekkiej
czkawce niby działa dalej, ale z dyskiem nie daje się już zupełnie nic
zrobić. Do resetu.

Czy wina może leżeć w tym, że dyski mam WD Caviar 60-ki, ATA/100, a
kontroler jest ATA/133? W BIOS-ie poprawnie rozpoznaje te parametry, więc
wydaje mi się, że to nie to. Dyski są dobre, bo podłączone do kanałów z
podstawowego ide (chipset VIA) działają 100% poprawnie, a chipset też jest
na ATA/133.

Chodzi mi o to, żeby RAID był sprzętowy, nie programowy.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537