Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sie 2002, 19:25:19 CEST

On Sat 24. August 2002 19:09, you wrote:
> Łukasz Maśko (Saturday 24 August 2002 18:54):
>
> On jest obslugiwany w 2.4?

Napisałem przecież, że użyłem sterownika do 370-ki. Rozumiem, że jednak nie
działa to poprawnie. Zresztą - umie obsłużyć jedynie RAID-0, a mi zależało
na RAID-1. Tak więc - będę zaraz dłubał ręcznie próbując ustawić RAID
kernelowy. A jak kiedyś dorobią obsługę mirroringu i 372, to wtedy się
zrobi upgrade.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537