Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 24 Sie 2002, 22:45:07 CEST

On Sat, 24 Aug 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]

> E .. z http://www.highpoint-tech.com/hpt3xx-opensource-v13.tgz wynika że
> to też jest pod 2.2.

Tylko chyba i tak dzimiego zainteresuje ten pod 2.4.
A czemu? Bo IDE w 2.2.21 z PLD to jest IDE z 2.4.18, a nie
stare IDE z 2.2, co nawet nie wiedzialo co to jest HPT.

A apropos wersji, to poniewaz i tak kernel w PLD ma niewiele
wspolnego z tym co na kernel.pl^H^Horg lezy (w danej wersji...)
to zasade mysle ze juz dawno przyjeto: wersja ma byc taka, jaka jest
wersja podstawowego pliku .tar.bz2, natomiast reszta to sa patche,
i naprawde obojetne jest ich zrodlo pochodzenia, byleby tylko poprawialy
funkcjonalnosc lub stabilnosc (IDE, wrr, tona bugfixow) a nie powodowaly
niekompatybilnosci wewnatrz samego jaja (podmiany schedulerow, firewalli
itp. wyciagane ze snapow z cvsow...)

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-