Mailbox VS Maildir

Bart! bartsun w interia.pl
Nie, 25 Sie 2002, 08:13:38 CEST

----- Original Message -----
From: "Robert Święcki" <jagger11 w kki.net.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Sunday, August 25, 2002 12:52 AM
Subject: Re: Mailbox VS Maildir

> W sumie, pozwól, że się przyczepie ale wysłałeś posta na nieodpowiednią
> listę.. jeżeli dobrze zrozumiałem jej ideę to jest to lista na temat, co
nam
> się podoba w PLD, co chcemy zmienić, info o błedach, podzekowania i
wazelina
> dla twórców.. a nie.. nie działa mi / nie potrafię skonfigurować/
doradźcie
> mi. Może się mylę, twórcy listy/pld się nie wypowiedzieli, ale chyba tak
> jest/powinno być.

W sumie, pozwól, że zrpiostuje:
naleze do grupy juz od dluzszego czasu (ponad rok);
i od tego mniej wiecej czasu uzywam PLD, poczatki byly na prawde trudne,
intstalacja w pelni hardcorowa  ;-)
jak przejzysz archiwum lista nie byla wykorzystywana tylo i wylaczne do
cytuje:
"co nam  się podoba w PLD, co chcemy zmienić, info o błedach, podzekowania i
wazelina dla twórców"
i jakos nikt nie narzekal, a tworyc odpowiadali kompetetnie i nikt sie
nieczepial....

> jasne, że się przesiadać, zdobędziesz nowe doświadczenie, jak się nie uda
> wrócisz, wydajność postaw na razie na drugim końcu.. zresztą po co Ci
> maildrop.. postfix współpracuje pięknie z courier-imapem bez pośrednictwa
> dodatkowych programów (jeżeli jest to standardowy tandem, konta
systemowych
> uzytkowników + konta "niesystemowych"). A dostep do maildirów jakby nie
> patrzeć jest szybszy.

i o to mi chodzilo... raz juz probowalem, troche nie wyszlo poniewaz mam
procmailem
filtrowana poczte na odrebne pliki, ktore czytam imap'em.... maildrop jak
dobrze wiem
jest wymiennikiem procmaila dla Maildir'ow... wiec dlatego pytam...

  Bart!