Instalacja PLD na XP

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Nie, 25 Sie 2002, 12:33:26 CEST

Bart! (Sunday 25 August 2002 12:04):
> 2. Zobaczy, wystarcza wpisy w fstabie... ale pamietaj, ze zapis na NTFS'ie
> moze byc 'niebezpieczny' - poczytaj dokumentacje jadra...
Nie ma zapisu na NTFS5! Tylko na 4 mozna i wbrew temu co pisza nie ejst tak
niebezpieczny, bo ja uzywalem przez kilka miesiecy i nie spotkalem sie zadnym
bledem.
Odnosnie bootmanagera, to lepiej nagrac lilo tylko z linuksem, uzyc dd i
zapisac je do pliku, a potem podczepic do loadera xp :)

--
!: Piotr Szymanski | LinuxPL Developer  | KDE i18n-pl coordinator
@: djurban w linuxpl.org | Homepage: should be ready by August