FTP padło?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 28 Sie 2002, 18:46:33 CEST

On Wed, 28 Aug 2002, Blues wrote:

> ep09 było przemontowywane do innej obudowy, stąd ten przestój :)
> Ale są mirrory przecież...

I juz jest przemontowane. Obudowa rack 4U
z wielgasnym wiatrakiem powinna dac sobie arde z chlodzeniem dyskow, ktore
sie straszliwie grzaly w starej obudowie (temp. dochodzila do 70 stopni,
teraz nie przekracza 35 stopni).
A na jutro planuje przenosiny buildera ppc
z eu11 stojacej u mnie w domu na b50, ktora stanie w ICM.

Konta uzytkownikow pozostaja na eu11. B50 bedzzie
poza builderem rowniez MX'em dla PLD.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-