dodatkowy kontroler-instalacja

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 26 Sie 2002, 23:25:18 CEST

mam dodatkowy kontroler ATA, który prezentuje się następująco:

Device: 00:0f.0
Class:  RAID bus controller
Vendor: Promise Technology, Inc.
Device: PDC20276 IDE
SVendor:        Giga-byte Technology
SDevice:        b001
Rev:    01
ProgIf: 85

nie wiem jak go zainstalować. W kernelu coś niby jest (znalazłem opis
sterownika do podobnych modeli w Configure.help) ale nie wiem do jakiego
modułu się to skompilowało. W źródłach jest plik pdc202xx.c (jest o nim mowa
w Configure.help) i pdc202xx.o ale się nie chce ładować (komunikat mówi że to
nie jest plik wykonywalny ELF) więc to chyba nie jest moduł (zresztą nie było
go w /lib/modules). Po wykonaniu insmod pdcraid dostaję "No such device". Jak
się dowiedzieć w jakim pliku jest sterownik? Czy ktoś to uruchomił?

Tomek