Instalacja PLD na XP

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Wto, 27 Sie 2002, 07:39:23 CEST

Hello mcINEK,

Monday, August 26, 2002, 7:27:16 PM, you wrote:

m> Użytkownik Piotr Szymanski napisał:

> [...]

m> Mnie proba (jedna jedyna w moim zyciu) zapisu na NTFS 4 pozbawila calej
m> tej partycji.

m> IMHO jest to najlepsza metoda. Uzywam jej od w2k i sie doskonale sprawdza.

A tak btw to jest jakies narzedzie do konwersji Fat32 na NTFS4 ??
Bo jak pod WinXP zapuscilem partitnion magica to mi zrobil NTFS5 :(
--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl