dodatkowy kontroler-instalacja

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 27 Sie 2002, 09:39:47 CEST

> nie wiem jak go zainstalować. W kernelu coś niby jest (znalazłem opis
> sterownika do podobnych modeli w Configure.help) ale nie wiem do jakiego
> modułu się to skompilowało. W źródłach jest plik pdc202xx.c (jest o nim mowa
> w Configure.help) i pdc202xx.o ale się nie chce ładować (komunikat mówi że to
> nie jest plik wykonywalny ELF) więc to chyba nie jest moduł (zresztą nie było
> go w /lib/modules). Po wykonaniu insmod pdcraid dostaję "No such device". Jak
> się dowiedzieć w jakim pliku jest sterownik? Czy ktoś to uruchomił?
Podpialem pod niego cdroma, dyski z 1 kontolera przesunely sie za dyski
z promisa - dysk sie nie podmontowal.
Podpialem pod niego dysk, system odpalil sie - dysk podmontowany jako hda1.
Zadnych dodatkowych modulow. Kernel 2.4.19-0.4_acpi_cdrw

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \