KDE3-Pack i586 - updated do 3.0.3

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 27 Sie 2002, 15:54:16 CEST

Dnia Tue, 27 Aug 2002 15:39:29 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < jasio w myslenice.pl.eu.org > napisała:

> - nowsze kadu - co prawda wreszcie działa historia rozmów, ale ... jeżeli
> włączę chat-a, to to co ja wysyłam pojawia się tylko raz (u mnie, u
> rozmówcy i w historii). Za każdym następnym tekstem leci pusta linia ....

fixed - nowe snapshoty kadu tego nie mają (jakieś trzaski na lini qt-kadu
były) - są na stronie kadu.net

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |