PLD na serwery?

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 27 Sie 2002, 13:28:55 CEST

On Tue, 27 Aug 2002, Piotr Szymanski wrote:

> Witajcie,
> Czy ktos moze uzywa pld na serwerze? Mam pytanie, bo moze sie zdarzyc, ze bede
> stawial serwer w niedlugim czasie, a zawsze uzywalem na
> serwerach debiana, ale pld uzywam na domowym desktopie i sie sprawza b.
> dobrze, wiec chcialbym sie dowiedziec, czy pld nadaje sie na serwery? Na
> desktopie uzywam odkad sprzedalem stary komputer (p133, 32 mb ramu) za 1000
> zl (200 zl komputer, 800 windows :)) i dziala wysmienicie.

Oczywiście, że się nadaje. Ja mam co prawda tylko mały serwerek - kilku
userów, głównie poczta, ale też mi służy jednocześnie jako "stacja
robocza" (o ile tak można nazwać kompa z K5-133 i 40MB RAM :-) i sprawuje
się bez zarzutu - ostatni uptime był 76 dni, bo wczoraj wymieniałem
kernel.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537