PLD na serwery?

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 27 Sie 2002, 13:39:04 CEST

On 02.08.27 Piotr Szymanski pressed the following keys:

> Czy ktos moze uzywa pld na serwerze? Mam pytanie, bo moze sie zdarzyc, ze bede
> stawial serwer w niedlugim czasie, a zawsze uzywalem na
> serwerach debiana, ale pld uzywam na domowym desktopie i sie sprawza b.
> dobrze, wiec chcialbym sie dowiedziec, czy pld nadaje sie na serwery? Na
> desktopie uzywam odkad sprzedalem stary komputer (p133, 32 mb ramu) za 1000
> zl (200 zl komputer, 800 windows :)) i dziala wysmienicie.

Wiesz, wielu ludzi[1] ma za złe PLD, że desktop traktuje po macoszemu i
za bardzo się skupia na serwerach ;) Anyway, znam firmy[2], które na
wszystkich stawianych/obsługiwanych przez siebie serwerach używa
_wyłącznie_ PLD.

Takoż i ja, wszędzie gdzie mam coś do gadania jeśli chodzi o stawianie
serwerów, stawiam PLD i jeszcze się nie naciąłem. Dlaczego PLD?

- wolę RPM od DPKG;
- lubię APT (koniec ,,dependancy hell'' ;);
- szybkie apgrejdy do nowych wersji przy dziurach (tak jest w PLD),
  zamiast paczowania starych wersji łatami, które mają usuwać błędy (tak
  jak w debianie);

Robert

[1] którzy i tak PLD używać nie będą, wykorzystują to tylko jako
 argument w dyskusji o wyższości świąt wielkanocy nad świętami bożego
 narodzenia ;)
[2] jedna tu dobrze znana ;)

--
Bastard Operator From 149.156.96.35