Qmail + qmail-scaner

Marek Dabrowski marek.dabrowski w infor.pl
Śro, 28 Sie 2002, 15:06:34 CEST

Klaniam sie

Po dwoch dniach walki rece mi opadly ...
Zainstalowalem Qmail i chce podlaczyc do niego qmail-scanera w wersji
1.14. Qmail (kompilowany przezemnie) dostal pache QMAILQUEUE i tarpit.
System PLD 1.0 z jadrem dystrybucyjnym 2.2.20. Start smpd jest
zarzadzany przez svscanboot i zarzadzany przez tcpserver. Zgodnie z
sugestiami w pliku /var/qmail/servise/smtpd/env/DATALIMIT ustawilem
wartosc 6000000, co niejako powinno wystarczyc. Zmienialem przelaczniki
softlimita (-d,-a), oraz wartosci > 3000000 podawane tym przelacznikow.
Jednak w dalszym ciagu przy palczeniu dostaje ten cholerny blad: 451
unable to exec qq (#4.3.0). Juz nie wiem co moze byc przyczyna.
Przeczochralem cale FAQ i strony z Googla traktujace na ten temat ale
za nic nie udaje mi sie tego zwalczyc.

Moze zacni koledzy maja jakies sugestie?

Marek