PLD 2.4 Pack (było: Re: ALSA)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 28 Sie 2002, 10:39:37 CEST

> A gdzie Ty widzisz 'ra' ? Bo ja widzę 'Ra'.
Jedna literka! Popatrz na maile Kloczka.

> Albo trzeba dopisać dwa Ra+2.4 (Ra+2.4.18 i Ra+2.4.19) i w pierwszym
> wygenerować indeksy, albo ujednolicić tak, aby pasowało do poldka.
Ewentualnie dowiazac jeszcze najnowszy do Ra+2.4

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \