apache-mod_throttle dla PLD?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 29 Sie 2002, 14:45:33 CEST

On Thu, 29 Aug 2002, Radoslaw Zielinski wrote:
> Poważnie; jeśli Ci zależy, zapytaj producenta.  Napisz, że chciałeś
> dodać moduł do PLD Linux Distribution (<http...>, uprzedzając pytanie).
> W dystrybucji jest dużo modułów, ale Ty chciałeś właśnie ten; zasiadłeś
> uśmiechnięty do klawiatury...  I niessstety, taka masakryczna porażka...

:)
BTW - przydałoby się zrobić jakąś standardową (po angielsku) formułkę
zagajenia w podobnych sytuacjach. Mi wychodzi, że początek zawsze piszę
bardzo podobny, a za każdym razem to robiąc na pewno się jakieś błędy
robi. Jakby taka formułka się pojawiła... :]

> Ludzie generalnie lubią, jak się używa ich softu.  Jak dobrze wkręcisz
> odpowiedniej osobie, będziesz miał patcha następnego dnia. :-)

... albo nowa wersja... :)

> ps.  Jak już się uda, to zapytaj jeszcze o IPv6... ;-)

BTW - jeżeli kogoś interesuje to do squida jest patch v6, ale wywala się
przy budowaniu.
http://devel.squid-cache.org/projects.html#ipv6

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...