Gnome 2 pack dla Ra

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pią, 30 Sie 2002, 11:34:53 CEST

On Tue, Aug 20, 2002 at 04:34:00PM +0200, Michał Kuratczyk wrote:
>Jedyny problem na jaki się natknąłem, to brak ogonków w graficznym gdmie
Znalazłem w czym rzecz, ale nie wiem jak to poprawić. Chodzi o to, że w
opisie themesów przychodzących z gdmem (circles, happygnome) polskie
ogonki wyglądają tak (fragment happygnome.xml):
<text xml:lang="pl">UĹźytkownik %s zostanie zalogowany w ciÄ~Egu %d sekund</text>

Ta sama linijka w opisie emo-blue (wziętej z themedepot.org):
<text xml:lang="pl">U&#x17C;ytkownik %s zostanie zalogowany w ci&#x105;gu %d sekund</text>

Jak widać ogonki są zapisane zupełnie innaczej i w emo-blue ogonki
wyświetlane są poprawnie. Pytanie: czy zwykła podmiana tych znaczków
jest właściwym rozwiązaniem czy jedynie terapią objawową?

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>