Puchnięcie Xów

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Gru 2002, 03:06:03 CET

Dnia sob 30. listopad 2002 20:51, Tomasz Kłoczko napisał:
[...]
> Efekt puchniecia szczegółnie dobrze widać i łatwo odczuć przełączając na
> jakiś temat typu pixmapx z gtk. Dołożenie tapety też "pomaga" ..
Ja używam KDE... Mam tapety, na jednym z monitorów nawet się zmieniają co 5
minut. Jakoś nie puchnie. Aczkolwiek - przyznam, że wcześniej puchnęło i to
solidnie. Póki co - spokój. X-y zajmują mi co prawda wiele mega (to znaczy
wiele zamapowane po wielokroć, jak to ze sterownikami nvidii, do tego jest
ich dwie):

root w ciri:~/tmp# ps axu | grep Xwra | grep -v grep
root      2793  0.9  9.6 159748 24972 ?      S    02:42   0:12 Xwrapper
root w ciri:~/tmp# pmap 2793
Xwrapper(2793)
[...]
mapped:   2260979 KB writable/private: 1066331 KB shared: 137304 KB

ale jest to stan stabilny. Jeszcze raz dodam, że na sterownikach nvidii, a
nie nv, o których pisał kolega.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537