shaperd+Squid

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Nie, 1 Gru 2002, 10:42:00 CET

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 22 listopada 2002 (23:26:45) można przeczytać:

MB> Ja tego używam. Lecz ten patch troche przerobiłem. Zamiast:

MB> {   int tos=isTcpHit(http->log_type) ? 0 : 8;

MB> mam:

MB> {   int tos=isTcpHit(http->log_type) ? 8 : 0;

MB> I CBQ:

MB> #szybciej z cache squida
MB> tc class add dev eth1 parent 1: classid 1:31 cbq bandwidth 100Mbit \
MB>     rate 10Mbit weight 1Mbit prio 5 allot 1514 cell 8  maxburst 20 avpkt \
MB>     1000 bounded
MB> tc qdisc add dev eth1 parent 1:31 handle 31 tbf  rate 10Mbit buffer 10Kb/8 \
MB>     limit 15Kb mtu 1500
> [...]

Działa bez przeróbek - shaperd-a wykorzystuje w wersji napisanej w c -
ale dzięki za odpowiedz, myślałem,że on przekieruje ruch przez jakiś
dodatkowy łańcuch (dalej tego liczenia do końca nie rozumiem - ale to
kwestja wczytania się).
Został jak na razie jeszcze jeden kłopot   potworne obciążenie
serwera. Jak obciąża system ten skrypt u Ciebie ?  Na razie szukam
błędów - ale może tak ma być.

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl