Jak WYŁĄCZYĆ framebuffer z poziomu parametru jądra?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Gru 2002, 03:10:57 CET

Dnia sob 30. listopad 2002 23:29, Grzegorz Godlewski napisał:
[...]
> linux/Documentation/svga.txt
Przeczytałem. Sprawdziłem (dla pewności, bo to już wcześniej znałem). I nic.
Ciągle mi się włącza ten chromolony framebuffer na Voodoo2. A ja chcę tylko
zwykły tryb tekstowy na mojej TNT2 ! A jednocześnie nie chcę wyjmować
Voodziaka z kompa, bo czasami mi się przydaje (Thief pod Windows lepiej na
nim chodzi).
Chyba przekompiluję sobie kernel bez obsługi tego framebuffera. Ale mi go
szkoda... Płyta byłaby bardziej przenośna i uniwersalna.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537