Instalacja na FastTrack 133

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 2 Gru 2002, 23:17:06 CET

Dnia pon 2. grudzień 2002 15:12, Tomasz Kłoczko napisał:

> Też mam coś takiego pod bokiem i włąsnie walcze z backportem sterownika z
> 2.4. Obecny instalator oparty o kernel 2.2 nie obsługuje tego.
>
> kloczek

no właśnie - w jądrze niby jest, ale nie działa:)
dmesg pokazuje coś takiego:

Linux version 2.2.22 (builder w ep09) (gcc version 2.95.4 20010319 (prerelease))
#1 Sun Nov 17 10:57:31 UTC 2002
<...>
ide: Assuming 33MHz system bus speed for PIO modes; override with idebus=xx
PDC20276: IDE controller on PCI bus 00 dev 78
PDC20276: chipset revision 1
ide: Skipping Promise RAID controller.

czyli - nie działa, ale jest widziany???