OT: help - co się stało....?

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 3 Gru 2002, 07:32:50 CET

Dnia wto 3. grudzień 2002 00:19, Marcin Kurzyna napisał:
> EHLO, włam, ale chciałbym się dowiedzieć jak. Maszynka stoi na PLD,
> aktualizowana tak ok co dwa tyg. Jądro 2.4.18 + grsec - kompilowane
> przezemnie: zero problemów od kilku miesięcy. Dziś padł, w logach
> zostało m. in. takie coś:

Po czym wnioskujesz, że był włam? Po tych logach? Man logger :)

Co do aktualizowania - to chyba za mało, jeśli administrator opiera
bezpieczeństwo tylko o jak najwyższe numerki wersji danego oprogramowania, to
chyba jest coś nie tak.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)