Miesiac urlopu.

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Czw, 5 Gru 2002, 01:38:24 CET

Witajcie,
Kilka dni temu byly moje urodziny, ktore sklonily mnie do spojrzenia na
miniony rok. Druga polowa tego roku przyniosla klopoty ze zdrowiem ojca,
ktore przedluzyly sie do teraz ze wzgledu na pooperacyjne komplikacje (ojciec
ma 73 lata).
W ciagu tej polowy zdazylem zepsuc chyba wszystko co moglem. kde-i18n-pl stalo
w miejscu i nie dosc ze przez brak koordynacji (za ktora jestem
odpowiedzilany) nic nie zrobiono, to jeszcze gdyby nie Krzysiek Lichota
pewnie wogole nie wydalibysmy polskeigo tlumaczenia do 3.1.
Ani razu nie zaznaczylem w terminie jezykow do ogolnego wydania kde-i18n.
Do tego mialem sie zajac kde w PLD, a wyszlo na to ze beidny adgor wykonal 90%
pracy a jak tylko duzo gadalem.
Zdecydowalem sie zatem na miesiac zerwac z praca nad kde, linuksem PLD itp.
Uznalem ze musze na nowo wypracowac rytm dnia i rozplanowac moj czas. Chialem
sie takze wziac troche do nauki (skonczyc kurs anglika i posiedziec nad c++).
W ciagu tego miesiac nie powinno dojsc do zadnego wydania kde, zatem uploady z
ktown nie beda konieczne, w razie czego monituje kde-packagers i jak bedzie
trzeba to wrzuce do SOURCES.
Jezeli staloby sie cos pilnego i bylbym niezbedny, to odbieram poczte 3x
dziennie, wiec jak by co jestem dostepny.
Zycze wam Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku,
--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."