Apache (2.0) i srodowisko produkcyjne

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 5 Gru 2002, 13:47:14 CET

W 1.3 można takie rzeczy robić przy użyciu CGI i apache-suexec. IMHO
jedną z poważniejszych wad wszytkich mod_php, mod_python itp. jest to,
że wszystko działa z uprawnieniami jednego usera, co dla mnie w
większości przypadków jest niedopuszczalne --- dlatego z takich rzeczy
nie korzystam.

Z PHP też można korzystać jako CGI. Jeśli dałoby się jako FastCGI, to
nawet różnica w wydajności nie byłaby duża.

Pozdrowienia,
	Jacek