Puchnięcie Xów

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 6 Gru 2002, 00:40:38 CET

Artur Flinta wrote:

> Od ponad 50 godzin mam włączonego kompa z X'ami odpalonym galeonem na
> którym przegladam co rusz jakieś strony, czasem otwieram ich kilk,
> czasem kilkadziesiąt, czasem zamykam, ale nie galeona, ten pracuje cały
> czas, mam kilkanascie terminali otwartych, włączone Gnome 2. Zajętośc
> pamięci przez X raportowana przez top to ok. 150MB. Grafika to ATI R7200
> na sterowniku standardowym ATI/Radeon z XFree.

A wśród tych stron zdarzają się jakieś z różnymi dziwnymi fontami?
(cyrylica, chiński, japoński, koreański itd.) Bo ja zauważam korelację
między renderowaniem taki fontów, a puchnięciem X-ów.

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza