i następne

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 9 Gru 2002, 03:00:38 CET

On Mon, 09 Dec 2002 01:48:38 +0100
WK <sprawki w wp.pl> wrote:

> Ściągnąłem z nest.pld, ale potem przekompilowałem również z src.rpm z
> jednakowym skutkiem (mam drugi system do takich eksperymentów).

Chmmm, ja obstawałbym bardziej za budowanie z repo niz przebudowa
src.rpm bo to drugie niewiele da, a to z repo ma większą szansę
działania.

> A zmiany są niektóre konfudujące. Np. gnome2 jest samodzielny i nie
> potrzebuje dodatkowego managera - niektóre rzeczy nie wiem jak

Znaczy jakiego managera?

> skonfigurować nawet jako użytkownik (pliterki są, ale jak zmienić
> font?). No i te błędy.

Menu Aplikacje -> Ustawienia środowiska -> Czcionki i mozesz zmieniać do
woli.
I jakie błedy? Przy czym się pojawiają? Bo przyznam, że u mnie działa.

					Artur