PCMCIA i start systemu

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.one.pl
Wto, 10 Gru 2002, 07:14:39 CET

Cytowanie Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:

> Tzn pcmcia-cs samo Ci podnosi sieć więc to nie powinien być problem. U mnie
> działa bez kłopotu (tylko musiałem dać ONBOOT=yes do konfiguracji interfejsu,
> przez co troche kraczy na ekran).

u mnie pcmcia startuje tylko sfoj interfejs i nie startuje ustawien sieci czyli
IP4_NETWORKING=1 itp., to jest startowane wlasnie skryptem
/etc/rc.d/init.d/network start.

gdy przy starcie dam start tylko pcmcia to nie mam sieci wogole,
gdzies tam w skyrptach widzialem "/etc/rc.d/init.d/network start eth1"
czyli start tylko pcmcia

no i dziwi mnie dalej to ze przy starcie sysa pojawiaja sie problemy z
odpaleniem pcmcia a po zalogowaniu jak ja restartne to jest ok