Konfiguracja 2 napędów

Quickest quickest w danger.eu.org
Pon, 9 Gru 2002, 14:08:44 CET

On Mon, 9 Dec 2002 13:58:03 +0100
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> wrote:

> [...]
> [...]
>
> Wywal ide-scsi w cholerę. Nowy cdrecord potrafi używać nagrywarek IDE
> bez tego.
>
> Pozdrowienia,
> 	Jacek
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Czyli tak to powinno wyglądać:

# --- Konfiguracja CD-ROM ---#
options ide-cd ignore='hdd hdc'     # tell the ide-cd module to ignore hdb
alias scd0 sr_mod                    # load sr_mod upon access of scd0
alias sg0  sr_mod
#alias scsi_hostadapter ide-scsi
pre-install sg         modprobe ide-scsi # load ide-scsi before sg
pre-install sr_mod     modprobe ide-scsi # load ide-scsi before sr_mod
#pre-install ide-scsi   modprobe ide-cd # load ide-cd   before ide-scsi

tak ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864