PCMCIA i start systemu

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 9 Gru 2002, 20:25:27 CET

Dnia pon 9. grudzień 2002 20:04, Tomasz Buziak napisał:
> zainstalowalem wirless pcmcia na eth0 i zwykla sieciowke na eth1
> gdy system startuje to najpierw odpala sie network potem pcmcia menager i
> on ponownie odpala interfejs eth0 na ktorym jest pcmcia,

Tzn pcmcia-cs samo Ci podnosi sieć więc to nie powinien być problem. U mnie
działa bez kłopotu (tylko musiałem dać ONBOOT=yes do konfiguracji interfejsu,
przez co troche kraczy na ekran).

Ogólnie ja mam inny problem - pcmcia startuje przed syslogiem i bruździ na
ekran - co z tym? Syslog przed pcmcia chyba nie najlepszy pomysł, bo mogę np
syslogować na zdalnego hosta.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)