i następne

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 11 Gru 2002, 01:20:17 CET

On Wed, 11 Dec 2002 01:07:24 +0100
WK <sprawki w wp.pl> wrote:

> jednak - przez te błędy nawet dobrze nie obejrzałem
> szkoda mi enlightenementa nawet w 1.4 z Ra się mi krzaczy

No w sumie to nie dziwota, Enlightenement sie ciut zestarzał i nie
nadążał za rozwojem Gnome i zmianami w API, dlatego zastapił go sawfish,
jak widać, sawfisch zaczął kuleć, to zmieniono go na metacity :-) Które
mimo, ze uproszczone do granic absurdu to jednak całkiem zjadliwe :-)
szczególnie jak ma się gconf-editor pod ręką :)

>   31 stycznia! start

Tia, i tak założę się, że bedzie to 31 stycznia w USA, wiec u nas juz 1
lutego :) Ale pewnie kilka dni obsuwy się przytrafi :) Byle z pozytkiem
dla całości.

				Artur