Wireless PCMCIA

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 11 Gru 2002, 08:54:49 CET

[Tuesday, 10 December 2002], Radoslaw Kojdecki napisał(a):

> Nie wiem .. moze w firmware.
> Mnie sie nawet nie udalo pcmcia do trybu pxp zlinkowac a co dopiero myslec
> o zmianie mac'a ;)
Dziwne. Mnie wlasnie opadla szczeka jak mi Prism2 (karta na tym chipie,
producent Tellus) poszla na standardowych driverach z 2.4.19
(orinoco_cs). Przedtem kompilowalem recznie linux-wlan-ng. Brakuje mi
juz tylko wsparcia do wireless w ifup (chodzi o ustawianie szyfrowania,
bssid, itp).

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.