zabezpieczenie prze open-relay.

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 12 Gru 2002, 08:22:13 CET

Dnia Wed, 11 Dec 2002 23:05:49 +0100
Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl> naszkrobał:

> Dokładnie ja się kiedyś przymusiłem,a później pare miesięcy męczyłem
> się z klientami. Jednak efekty jakies są i ludzie nie marudzą już.
> Czasem znajdzie się jakaś zagubiona duszyczka, które nie umiej
> outlooka skonfigurować.

Ja zrobiłem takim opis i screenshot'y jak skonfigurować OE :)

--
+---------------------[ mailto: admin w wombb.edu.pl ]-+
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |