czcionki i openoffice

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 12 Gru 2002, 08:41:08 CET

On Thu, Dec 12, 2002 at 08:26:56AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:
> oki... ciag dalszy walki z fontami...
> mam xfs-a i TTF-y z paczki microsoft i z windoze*bz2
> w centrum sterowania mam teraz maaaseee czcionek
> a w oo nie mam zaledwie kilka...
> kiedys dodawalem czcionki (i to 'cos' zmienialo) korzystajac z
> 'zarzadzanie drukarka' z oo. Ale teraz po wejsciu do windoze sie
> poprostu wykrzacza...
prawo do odczytu ?

> jakies pomysly? co robie nie tak..?

hm ja nie uzywam xfs'a na wlasnym pc bo po co
do XFconfig dodajesz sciezkę /usr/fonty/windowZ/
a fonty to mam z windowsów :)

CO do OO to odpal spadmina i jako ZU kaz mu zaimportowac
fonty ale w taki sposob zeby sobie zrobił linki, i juz.
Dodatkowa wskazówka co do OO zaczerpnieta z linux+extra
cd <user_oo_dir>/user/psprint
rm -f pspfontcache
touch pspfontcache
chmod 444 pspfontcache
Spowoduje to ze za kazdym odpaleniem OO bedzie zmuszony
do powtornego sprawdzenia fontow.

pozdrawiam
ps: ja tej sztuczki nie stosuje u mnie dziala.
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"