problemy: 8139too i pcmcia

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 12 Gru 2002, 22:30:53 CET

Adam Szpakowski wrote:

> Czy przypadkiem nie jest to problem z opcją do cardmgr, która jest wymagana w
> 2.4? Jest o tym info w /etc/sysconfig/pcmcia.
> Dziś przeczyszczałem laptopa i przeszedłem przy okazji na 2.4 co zakończyło
> się milczeniem sieciówki. Prawie ekran pogryzłem zanim zrobiłem to co
> należało, czyli sięgnąłem do doc-ów.
>
> ps. Sorki za re-cytowanie, ale wątek mi uciekł.
>
> Pozdrawiam

Nie, to zrobiłem ... cardmgr startuje, wykrywa, że jest nowa karta w
slocie, ale nie wie jaka ... na 2.2 rozpoznawał kartę, ale moduł do
jądra jej nie obsługiwał ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 651 45 81
mobile: +48 604 439 285
mobile: +48 604 181 907