problemy: 8139too i pcmcia

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 12 Gru 2002, 22:32:02 CET

Witold Filipczyk wrote:

> Jak dokładnie się nazywa ten moduł?
> Czy po podmianie źródełek do tego modułu na te z 2.4 działa?

8139too ... hmmm ... na takie kombinacje nie mam niestety czasu ... nic
to zrobię sobie skrypt do startowania sieci ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 651 45 81
mobile: +48 604 439 285
mobile: +48 604 181 907