DVD -> DIvx ?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 13 Gru 2002, 18:36:48 CET

Dnia 13 gru o godzinie 17:13:03 +0100, Arkadiusz Chomicki napisał(a):

> przed chwileczką zmienilem dane w pliku idx
> niestety niechce z nowym id wyswietlic napisow

Wróżką nie jestem, więcej szczegółów prosimy.
Ogólnie rzecz biorąc chodzi o dwie linijki:

langidx: 0

id: pl, index: 0

Po 'index:' masz numerek danych napisów (bo może być ich więcej w jednym
pliku). Po 'langidx:' numerek domyślnie odtwarzanych napisów.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --