wadliwe pakiety

havner havner w wp.pl
Pią, 13 Gru 2002, 23:01:34 CET

  Jesli porusze jakis temat, ktory byl niedawno omawiany na liscie to
przepraszam, ale dopiero sie zapisalem, a mam zbyt drogie polaczenie,
zeby cale archwium przejrzec.

Chodzi mi o mozille, evolution i KDE.

KDE przy uzyciu niektorych tematow (np. keramika) przy wyjsciu z
konqueror'a wyrzuca blad. Wiem akurat, ze bylo to juz poruszane w watku
"KDE reaguje na zle fluidy" i maintainer KDE zainteresowal sie tematem,
ale w kolejnych image'ach z 23 nov blad nie zostal poprawiony.

W mozilli calkowicie nie dziala modul pocztowy.Znalazlem kiedys ten blad
zgloszony na BugTracking, ale odpowiedz byla, ze juz jest OK. U mnie
zachowuje to sie dokladnie tak, jak bylo zgloszone w bledzie. Przy
otwieraniu mozilli w okienku z listami kont jest pusto, a proba
zalozenia nowego konta konczy sie zwisem mozilli. Oczywiscie kont
zalozonych pod poprzednimi wersjami nie widzi.

Evolution wyrzuca segfaulta przy probie uzycia filtrow pocztowych. Ten
blad jest od dawna zgloszony na BugTrucking.

Mam pytanie do maintainerow tych pakietow, kiedy mozna oczekiwac, ze
bledy te zostana naprawione.

TIA

--
Regards
Havner

lpawelcz w mion.elka.pw.edu.pl
alien w boss.staszic.waw.pl

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire