gnome 2.1.4 - wadliwe pakiety

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 14 Gru 2002, 12:46:26 CET

On Sat, 14 Dec 2002 12:33:38 +0100
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

> Obecnie 2.1.4 powinno być już w porządku. Dzisiaj w nocy jeszcze
> poprawiłem błąd, który objawiał się złym działaniem nautilusa...
> tak więc poldek -n nest-test, uninstall glib2, Xft, fontconfig
> i install gnome-session, metacity, galeon, control-center
> i co tam jeszcze potrzebne i dostępne.

Dla nie-nestowców dodam, że całość buduje się bezproblemowo po Ra (po
dodaniu dwóch makr do rpma, zahaszowaniu BR rpm-4.1). Tak więc sciągnąć
źródełka i budować:) Jakiś większych problemów z działaniem nie zauważyłem,
choć nie podoba mi się ilość komunikatów, warrningów i błędów jakimi
zasypuje gtk konsolę i gconfd sysloga.

Sorry, że się podłączam pod ten wątek, ale musze zadać to pytanie: Czy
buduje wam się gtkmm2 ? próbuje z 2.0.0 do 2.0.2 i za cholere nie idzie.
libsig++ ugrejdnąłem i to samo. gcc, gcc2, brak różnic, te same błedy.

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]