ntfs i pl-literki

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 14 Gru 2002, 13:36:22 CET

On Sat, 14 Dec 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Proba wstępna: formatuj po ludzku tekst.

eee ???
Chodzi ci o to, że log był długą linią? IMHO tak powinno być, lepiej to
niż głupio pociąć loga, że nie wiadomo jak go czytać potem.

> Patrz man do mount na opcje do montowanai ntfs (można pzrekazać
> informacje o stronie kodowej).

Nie o to chodzi. On mi przy kopiowaniu to wyrzucił. Cała reszta była ok.
Zresztą - było zamountowane z opcją utf8 (wybacz, man-a czytałem ;P  :)  )

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...