phpBB

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 15 Gru 2002, 23:40:11 CET

Szału dostaję!
Cała niedziela na to zmarnowana... cała...

Chodzi o takie fajne forum, phpBB się zowie..

Udało mi się to nawet uruchomić ;-) Po paru godzinach, ale jednak... od razu
mówię, że to paczkowane jest chyba coś nie tak, zerknę na to JEŚLI będę miał
czas. :)

W każdym razie phpBB ściągnięte z phpbb.com, MySQL z Ra - działa. Tylko,
niestety, jak zacząłem się tym bawić to pojawił się problem.. nie można
zmieniać swojego profilu. Po kliknięciu Wyślij/Submit na formularzu z danymi
zostaję wyrzucony na główną stronę forum. Żadnego komunikatu, nic. Jak mi
się to zdażyło to usunąłem bazę phpbb, config.php, dodałem pustą bazę i
zainicjowałem phpBB od nowa. Profil dało się edytować. Po kliknięciu Wyślij
pojawiał się kominikat, że "zmiany w profilu zostały dokonane". Tzn nie
pamiętam treści ale taki był sens kominikatu. :) No ale jak zacząłem dodawać
fora i już chciałem ogłosić jego otwarcie to.. problem wrócił. Po prostu po
kliknięciu Wyślij zostaję nawrócony do głównej strony. Nie da się zmieniać
danych użytkownikowi z poziomu administratora forum - ten sam błąd.

Myślałem, że to może coś z cookies.. ale problem pojawiał się na każdej
przeglądarce (różne systemy).

Oo.. właśnie zauważyłem, że pod www.forum.tld/install.php można "zresetować" forum
tzn. zainstalować od nowa.. właśnie to zrobiłem.. i mogę zmienić dane w
swoim profilu!

Chwilke, pobawie się i zobaczę kiedy znowu się zchrzani...

Hm.. no na razie działa.. ale mimo wszystko wysyłam ten list, bo jestem
pewien :/ że zaraz się popsuje :(

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!