Konqueror i openssl

havner havner w wp.pl
Pon, 16 Gru 2002, 00:03:08 CET

> links2 ma własny resolver :)

Wiec co z tym zrobic? U mnie skonczylo sie postawieniem named'a ale dla
pojedynczego kompa to nie jest chyba rozwiazanie. Wiem, ze duzo ludzi
sie z tym meczylo.

--
Regards
Havner

lpawelcz w mion.elka.pw.edu.pl
alien w boss.staszic.waw.pl

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire