2 podsieci na interfejs eth

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 16 Gru 2002, 20:16:45 CET

On Thu, May 16, 2002 at 07:49:00PM +0200, ZyTeK wrote:

> Z Różnych Przyczyn [tm] ISP zmienia mi podsieć przydzieloną do łącza.
> Aktualnie mam wydelegowane na mój router obie + czas na skonfigurowanie
> wszystkiego na nowe IPki. Chciałbym teraz uruchomić obie te podsieci,
> głównie chodzi o to, by DNS działał na obu, puki nie przeniosę domen..
> I problem taki, że niezabardzo wiem jak przydzielić tą nową podsieć do
> mojego interfejsu eth0.. Coś mi się kojaży o aliasach, interfejsach w
> rodzaju eth0:0 albo eth0.0 y... ale jak widzicie nie mam o tym pojęcia..
> wiem tylko jak skonfigurować routing jak się ma 2 interfejsy, wirtualne czy
> [...]

Nie wiem.
Podobno w PLD się nie da.

Czy od tego, że masz przestawiony zegar masz cieplej?
Bo jeśli tak, to jesteś kandydatem do nagrody Nobla.

Przez zmianę czasu na Windowsach rozwiązywano problem roku 2000
i niektórych dzierżawionych programów, ale
po co zmieniać czas na Linuksie?

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!