2 podsieci na interfejs eth

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 17 Gru 2002, 00:26:23 CET

On Mon, 16 Dec 2002, ZyTeK wrote:
> Naa pewwno ? Dodam adresy z 2 róznych podsieci i to będzie działać ? A
> jak z gateway'em ? Hm, w sumie jak pomyślę.. to może faktycznie...
> Trzeba sprawdzić.

Musi działać - u mnie to chodzi, a mam do 10 sieci na interfejsie.
Podinterfejsy, pomimo iż można je robić, są... niekoszerne i lekko bez
sensu. Nic nie dają, poza dłuższą listą interfejsów (bezsensownie).

BTW - czy ktoś wie ile max można przypisać do 1 interfejsu adresów? Tak z
ciekawośći pytam....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...