nowe v4l2

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 17 Gru 2002, 11:42:52 CET

on 12/17/02 9:53 AM, Filip Kalinski at filon w pld.org.pl wrote:

> Dnia Tue, Dec 17, 2002 at 12:07:45AM +0100, WK  co nasteśpuje:
>
> Nie mam karty telewizyjnej, ani z™adnego framegrabbera, ale jeśsli dobrze
> rozumiem, to v4tl2 API -> vt42 Application Program Iterface. Skoro
> zmieni? sieś interfejs dla programów (nazwy funkcji, parametry) to
> aplikacja musi miec´ explicite wsparcie dla nowego API. Zatem nie kaz™da
> sieś skompiluje.
To jasne.

Tyle, ze mam klopoty nawet z kompilacja programu (xawtv) robionego, przez
tego samego czlowieka (Gerd Knorr - bytesex.org - chyba z Suse), co patch
v4l2 do 2.4.20.
I nie wiem, czy to tylko u mnie (na video4linux-list nikt inny tego nie
zglasza).
Czy moze cos w PLD jest innego (bledy typu:
redefinition from  /usr/include/linux/time.h
first declared in /usr/include/sys/select.h) niz w innych distro.
Do tej pory to byl najbardziej “regularny³ system.
Czasem potrzebowal tylko linkow z /usr/X11R6/lib do /usr/lib, nic wiecej.
Jakby glibc gryzlo sie z naglowkami jajka?
Stad moje pytanie.
Obraz z nowymi sterami jest lepszej jakosci, ale programy kompilowane ze
starym v4l2 API (6 mcy ha, ha) nie dzialaja perfekcyjnie.
To o to mi chodzilo.
Wiesiek