[OT] Fortunki [was: (Re: 2 podsieci na interfejs eth)]

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 17 Gru 2002, 12:05:31 CET

On Tue, Dec 17, 2002 at 10:55:23AM +0100, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:
> Witold Filipczyk naskrobał(a):

> A czytałeś #pldhelp-fortunes? Żenada. :-/
> BTW: s/Nobla/Darwina/g

dar wina - słyszałem gdzieś o tym, ale co to jest nagroda Darwina to nie wiem.
Jestem trochę niedouczony, już nawet nie pamiętam jak się całki liczy.

Z fortunkami to jest tak, że w angielskich tam są words of wisdom.
A u nas jak ktoś głupoty gada to go do fortunek.  I to jest bez sensu,
bo w pierwszym pokoleniu jeszcze część ludzi wie, że to była bzdura,
a w następnych to już ...

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!