KDE 3.0.4 (RA)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 20 Gru 2002, 01:26:03 CET

Dnia Friday 20 of December 2002 01:04, havner napisał:

> Tego nie wymagam. Ale jakbym wiedzial jak, to tara juz gdzies sciagne.
> Mam ludzi ze stalka. Tylko musze do nich pojechac.

To w takim razie moja rada - zamiast rzeźbić w antykach - wstrzymaj się do
końca stycznia i wtedy pociągniesz sobie z ftp świerzutkie śliczne
kde-3.1.
Ewentualnie - jeżeli nie chcesz czekac to możesz już teraz zassać
kde-3.1-rc5 z następujących lokalizacyj:

ftp://ftp.pld.org.pl/people/adgor/kde-3.1-rc5/i686/
http://www.javart.com.pl/~mkochano/PLD/
(oba źródła posiadają indeksy poldka).

rc5 ma ponoć jakies dziury ale przypuszczam, że kde-3.0.x ma ich znacznie
więcej.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl