wwwoffle - intranet jak?

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Pią, 20 Gru 2002, 23:44:21 CET

On Fri, Dec 20, 2002 at 09:11:55PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Co trzeba ustawić w wwwoffle.conf, żeby można było używać wwwoffle
> w intranecie?
> Teraz jest tak, że
>
> $ telnet localhost 8080
> Trying 127.0.0.1.8080...
> Connected to localhost.
> Escape character is '^]'.
>
> $ telnet pecet 8080
> Trying 192.168.0.1.8080...
> Connected to pecet.
> Escape character is '^]'.
> Connection closed by foreign host.
>
> localhost i pecet to ten sam komputer, i telnety też były z localhosta.

> [...]

Bajdełejem Zadbaj o LocalNet/Localhost w mrtg.conf (żeby proxy nie
blokowało różnych lokalnych serwerków), a do tego, do wwwoffle.conf np:

AllowedConnectHosts
{
localhost
::ffff:192.168.0.7
}

Nasze wwwoffle ma wsparcie do ipv6, więc wpisanie adresów ipv4 czasem
nie działa, tak jak by można się tego spodziewać, a w sekcji start-up:

StartUp
{
 bind-ipv4         = 0.0.0.0
ALBO:
 #bind-ipv6         = ::
}

Ważne: nasłuchiwanie na ipv6 pociąga za sobą nasłuchiwanie na ipv4, miłą
rzeczą do Lanu jest zaprzężenie wyszukiwarki do już zkeszowanych zasobów
w wwwoffle, ja używam tego jako globalnej 'historii' odwiedzin, myślałem
też aby na stronie 'potwierdzenie pobrania' dodać link do np
uruchamiania diald/pppd :)

hunter, do niedawna modemowiec z wwwoffle jako swiss-army-knife.

--
Krzysztof Drewicz