kernel 2.4 smp

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 19 Gru 2002, 12:26:09 CET

Dnia czw 19. grudzień 2002 12:19, Rafal Cygnarowski napisał:
> Czesc!
>
> Przyszykowalem sie do przejscia z 2.2 na 2.4 i zainstalowalem
> kernel 2.4.18-5 smp. Po godzinie pracy i dwoch ops-ach, ktore
> kompletnie zwiesily kompa wrocilem na 2.2. W zwiazku z tym mam
> pytanie: jakie jajko polecacie na dwuprocesorowa maszynke?
>
> pozdrowka,
> pascalek

Heh. Znam ten ból. Ja jednak 2.4.18 jakoś przegryzłem i staram się nie widzieć
oopsów przy reboocie jak mam e1000 załadowane ;]

Swoją drogą jaki sprzęt, jakie karty rozszerzeń, kontrolery SCSI?

Zawsze możesz spróbować 2.4.19. Jak nic nie da, to wracaj do 2.2.24-rc1
(którego nie mamy swoją drogą, a poprawia poważną dziurę). No chyba, że 2.4.x
to u Ciebie mus (u mnie był bo się sypało na Myleksie i nie obsługiwało
więcej niż 960 mb ramul; ponadto zakochałem się w iptables :>).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)