Compaq dl360

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 19 Gru 2002, 16:16:04 CET

On Thu, 19 Dec 2002 12:13:20 +0000 (UTC)
Tomasz Gibzinski <gibzinskit w student.man.radom.pl> wrote:

> a moze mi ktos powiedziec jak zaczac zeby instaltor syski widzilal?
> Kontroler Smart Array 5i
> Debianek poszedl bez problemu rozpoznal kontroler dyski
> NAtomista przy pld nie widzi nic
> zaladowalem recznie modul cciss z konsoli i nic
> w debianie dyski widzi jako /dev/cciss/c0d0pX

mam taką samą maszynę i też miałem kłopoty (duże) pomagał mi przez
irc-a malekith w pld.org.pl i tak to zostało postawione jednak
działa ta macież na module cpqarray (który nie obsługuje
streamera w odróżnieniu od cciss) w takim wypadku masz użądzenia
/dev/ida/c0d0pX itd.

instalacje wykonałem przez sieć przy użyciu dyskietki sieciowej
bootdisk-net.img (czy jakoś tak) w wersji eksperymentalnej 2.4
i tu jest jedna uwaga coś źle 2.4.19 (PLD-owe) obsługuje właśnie
cpqarray musiałem na swoich serwerach (kilka sztuk) wrócić do 2.4.18
i wówczas szło bez kłopotu.

Pozdrawiam
Grzegorz