kernel 2.4 smp

Rafal Cygnarowski rbuilder w pers.pl
Czw, 19 Gru 2002, 15:30:59 CET

W liście z czw, 19-12-2002, godz. 15:11, Tomasz Kłoczko pisze:

> Czyli .. temat ma być zamknięty?
tak i nie :) teraz mam juz istotna informacje: kernel 2.4.x - dziala na
maszynce y u osoby z przez czas t bez awarii - co za tym idzie: moge
sprawdzic czy u mnie tak bedzie, jesli nie - czyt. bedzie sie sypal jak
poprzednio - bede szukal, ktory ze sprzetow to powoduje i bawil sie w
sprawdzania oops-ow. W przeciwnym wypadku nigdy najprawdopodobniej nie
przesiade sie na 2.4 na tym serwerze :(

> Ty nie masz chęci podrzuciś danych które mogłby by być pomocne w
> zdiagnozowaniu całość a my w takim razie nie mamy chęci bawić się w
> jasnowidzów :_)
od nikogo czegos takiego nie rzadalem...

> kloczek
pascalek
--
Rafal Cygnarowski <rbuilder w pers.pl>